Wettelijke garantie

Bij Slimglass vinden we het belangrijk dat je tevreden bent over je aankoop. Op al onze producten geldt de wettelijke garantie: dat wil zeggen dat een product moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. In sommige gevallen geven we ook extra garantie, zoals fabrieksgarantie. Deze komt bovenop je wettelijke rechten.

Fabrieksgarantie
Op de producten van Slimglass bieden we 5 jaar garantie op fabricagefouten. Hieronder lees je wat daar wel en niet onder valt, en wanneer je er gebruik van kunt maken.

ℹ️ Let op: Schade door externe omstandigheden – zoals storm, vorst of onjuiste montage – valt helaas niet onder de garantie. Neem in zulke gevallen contact op met je verzekering.

Afwijkende garantievoorwaarden
Voor bepaalde producten of onderdelen kunnen afwijkende garantievoorwaarden gelden. Ook dan geldt de garantie alleen voor fabricagefouten.

Monteren = accepteren

We raden aan om je producten goed te controleren vóórdat je ze monteert of verwerkt. Zodra je begint met monteren, ga je akkoord met de staat van het product.

Zie je een beschadiging of heb je twijfels? Maak dan duidelijke foto’s en stuur ze zo snel mogelijk, bij voorkeur vóór montage naar info@slimglass.nl. We denken dan graag met je mee voor een passende oplossing.

Let op: Als je het product toch monteert ondanks een defect, vervalt de garantie. Gemonteerde of verwerkte producten kunnen we helaas niet meer omruilen.

Melding van glasschade binnen 24 uur

Mocht je schade ontdekken aan glasplaten nadat de bezorger is vertrokken, neem dan zo snel mogelijk – en uiterlijk binnen 24 uur – contact met ons op. Stuur een e-mail met duidelijke foto’s naar info@slimglass.nl. Monteer het beschadigde glas nog niet, zodat we het netjes voor je kunnen oplossen.

Servicepunten
Is je bestelling niet compleet of klopt er iets niet? Geen zorgen – we maken dan een servicepunt aan. We doen ons best om het ontbrekende of foutieve onderdeel binnen 14 dagen na je melding te leveren. Houd er wel rekening mee dat aan een servicepunt geen rechten of schadevergoedingen kunnen worden ontleend.

Klachten

Is er iets niet helemaal naar wens? Laat het ons weten – we helpen je graag. Stuur je klacht naar info@slimglass.nl met een korte beschrijving en eventueel foto’s. We reageren meestal binnen enkele werkdagen.

Komen we er samen niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen aan Stichting WebwinkelKeur.

Ook kun je als consument binnen de EU gebruikmaken van het ODR-platform van de Europese Commissie.